Kaikki kirjoitukset ovat 100% minun tekemiäni. Ne sisältävät elämäni hetkiä, ajatuksiani ja havaintojani.
Toivottavasti nautit lukemastasi.

Vaikka minä, Haikara, jaankin pääkoppastani kaivettua tekstiä kaikkien luettavaksi, haluaisin muistuttaa että ne eivät silti ole kaikkien käytettävissä. Jos haluat käyttää tuotoksiani, kysy aina ensin lupa.

25.8.08

Vapaa pudotus

Näin sinut.
Olit niin kaunis, aivan liian kaunis.
En pitannut, välittänyt en, olihan minulla jo toinen.
Silti sinua katselin ja ihailin.
Tuli päivä, jolloin olin taas vapaa.
Ja sinä minua katselit, ehkä tarkoituksettomasti katselit.
Mutta minä putosin, ja niin rukoilin että minut kiinni ottaisit.

Ethän anna minun pudota?
Sinua rukoillen katselin.
Ethän anna minun kaatua?
Niin sinua katselin.
Ethän minua kadota?
Kovin paljon sinua katselin.

Hymyile minulle vielä kerran.

Ei kommentteja: